Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Ιανουαρίου 12, 2014

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Διαφήμιση και Βία

Εικόνα
ΚΕΙΜΕΝΟ
  Έτυχε πριν από δεκαπέντε μέρες να πάρω μέρος σε μια δημόσια συζήτηση γύρω από τη διαφήμιση και τη βία που οργάνωσε το περιοδικό «Η διαφήμιση αύριο». Ένα περιοδικό στο οποίο από καιρό μια ομάδα από δημοκράτες διαφημιστές κάνουν μιαν υπεύθυνη κριτική εξέταση των ορίων, των ελαττωμάτων, της μοίρας του επαγγέλματός τους.

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Ο homo consumens ζει με την ψευδαίσθηση της ευτυχίας

Εικόνα
Εικόνα
O  καταναλωτισμός, η μεγαλύτερη απειλή  για το περιβάλλον
Σύμφωνα με τη νέα ετήσια έκθεση του Iνστιτούτου Worldwatch η λατρεία της κατανάλωσης και η πλεονεξία θα μπορούσαν σχεδόν να εκμηδενίσουν οποιαδήποτε κέρδη που θα μπορούσαν να προκύψουν από τις πολιτικές των κυβερνήσεων. TOY TAΣOY ΣAPANTH

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Τι σχέση έχει ο πλούτος με την ευτυχία;

Εικόνα
ΚΕΙΜΕΝΟ
  Μια φορά και έναν καιρό λέει το παραμύθι μια μεγάλη εταιρεία χάρισε λίπασμα σε χωρικούς της Αφρικής για να διπλασιάσουν τη σοδειά τους. Αυτό και έγινε. Οι επιχειρηματίες πίστεψαν ότι είχαν σπείρει τους σπόρους της αποτελεσματικής γεωργίας.

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Η διαφήµιση επιτίθεται …Χριστούγεννα

Εικόνα
ΚΕΙΜΕΝΟ   Μάνα και κόρη έχουν βγει για ψώνια, µε µόνο αντικείµενο αγοράς τα µπλουζάκια. Απλά µπλουζάκια. Αλλά η µόλις τριών ετών κόρη έχει σαφείς στόχους και απορρίπτει το ένα T-shirt µετά το άλλο από αυτά που προτείνει η µητέρα. «Είναι µπλουζάκι της Μπάρµπι;».

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Σιγά µην τους τα δώσω…

ΚΕΙΜΕΝΟ Παντελής Μπουκάλας Σιγά µην τους τα δώσω…
[..] Και βέβαια, η διαφήµιση µας διδάσκει ηθική, αλλά από άλλους δρόµους και µε άλλους τρόπους. Μας εθίζει στην ηθική της επιβολής, της «νίκης», του κέρδους, της φιλαυτίας και της µισανθρωπίας.

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Malls VS Πάρκων ή Πάρκα VS Malls?

Εικόνα